Cum pot returna un produs?
Asigură-te că produsele sunt în stare perfectă, în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele intacte. Daca produsul nu este in stare perfecta , cu toate accesoriile si etichetele intacte ne vedem obligati sa refuzam returul.
Procesul de returnare este simplu și rapid, poți alege între un produs nou sau rambursarea contravalorii produselor returnate.
Suntem aici pentru a-ți oferi asistența necesară și pentru a asigura o experiență de cumpărături fără griji.
Ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de achizițiile făcute. De aceea, avem o politică de retur flexibilă. Dacă te confrunți cu orice neajuns sau nu ești mulțumit de produsul primit ai următoarele opțiuni:
1.Pentru produsele care sunt neconforme sau cu defect timpul de retur este de 10 zile, iar returul este gratuit.
Avem rugămintea sa ne trimiți poze cu produsul defect și scurta descriere la contact@brandzone.ro sau pe WhatsApp la numarul de telefon 0733593177.
În cazul în care produsul este încă disponibil, te vom ruga sa ne confirmi ca este în regula sa îl livram sau dacă nu mai este iti vom înapoia banii in cont.
2. Pentru produsele la care doriți sa schimbați marimea sau chiar doriți sa îl inapoiati din varii motive, timpul de retur este de 15 zile iar plata returului este suportata de client.
3. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Formularul de RETUR se gaseste in contul fiecarui client in partea stanga a paginii sau il puteti accesa de aici.